dimarts, 27 de juliol del 2010

-AN -ON

Mi riskas mian vivon. (I risk my life.)
Li vidas rugxan rozon. (He sees a red rose.)
Sxi havas bluan floron. (She has a blue flower.)
Mi vidas blindan viron. (I see a blind man.)
Mia edzino havas bonan edzon. (My wife has a good husband.)
Mi amas main katon. (I love my cat.)
Li ludas muzikon belan kaj dolcxan. (He plays beautiful and sweet music.)

Unu pasero alian valoras. (One sparrow values others.)
Amu min, amu mian hundon. (Love me, love my dog.)
Li havas junan kapon sur maljuna korpo. (He has a young head on an old body.)
Auxdu la alian flankon. (Hear the other side.)

Fremda mangxo havas bonan guston. (A foreign meal has good flavor.)
Unu ovo malbona tutan mangxon difektas. (A bad egg spoils a whole meal.)
Altan arbon batas la fulmo. (The lightning strikes a tall tree.)
Ne malsxatu vian patrino, kiam sxi maljunigxas. (Don't dislike your mother when she becomes old.)
Kian muzikon vi amas? Mi amas cxian muzikon.
Mi bezonas nenian helpon. (I need no help.)

Fulmo: mallonga forta lumo en la cxielo.
Gasto: eleganta sinjoro, kiu vizitas la domon kaj havas grandan apetition.
Promenas: iras, kaj havas multan tempon.

La libro estas interesa.
La knabo prenas longan krajonon kaj novan libron.
Mi trinkas nigran kafon sed mia frato trinkas puran malvarman akvon.

Kian kolon havas gxirafo? What kind of neck does a giraffe have?
Gxi havas longan kolon. It has a long neck.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada