dissabte, 26 de juny del 2010

Pliaj Frazoj kaj Vortoj

Mi starigxas.
Mi staras.

Mi sidigxas.
Mi sidas.

Starigxu!
Staru!

Sidigxu!
Sidu!

Promesu! Iru, do! Ne venu al mi! Ne ludu, sed laboru! Ne demandu! Ne rapidu! Ne ridu!
Ne fumu! Ne parolu! Ne staru! Ne starigxu! Ne sidigxu!

Ne diru, sed montru.
Ne montru, sed diru.

Kie estas la tablo? Gxi estas en la cxambro.
Kie estas la plafono? Gxi estas super la cxambro.
Kie estas la pordo? Gxi estas apud la fenestro.

Akvo ne restas sur la montoj, kaj kolero ne restas en nobla koro.
Kio iras al monto kaj valo, sed restas sen movo? Gxi estas la vojo.

Balbuta parolo, demanda rigardo, flanka afero, flata vorto, hezita respondo, instrua libro, kolera vizagxo, montra fenestro, soprana vocxo, urgxa demando.

Balbuto, batalo, disputo, flustro, hezito, pasxo, peno, plendo, provo, resto, ripozo, veno.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada