dilluns, 11 d’octubre del 2010

Cxu vi povas....

Cxu vi povas forgesi? Ne tute. Cxu vi ne povas konsenti? Ne en tute. Cxu vi povas fari gxi? Kompreneble ne. Cxu vi devas esperi? Bedauxrinde, mi devas. Cxu vi volas plendi? Jes, mi volas. Cxu vi devis pagi? Efektive, mi devis. Cxu vi povas vidi nenion? Eble, mi povas. Vi ne volas veni, cxu? Vi devas iri nun, cxu? Vi devas iri?
Vi devas ne iri? Mi volas kanti. Mi devas kanti. Mi ne povas resti. Cxu ili volas paroli? Vi devas respondi. Vi devas ne respondi. Vi devas ne respondi. Ni devas plendi. Cxu sxi devas iri? Mi ne volas ne paroli. Mi ne povas paroli. Si vi povas helpi paroli, vi ne devas ne paroli.

Oni devas mangxi por vivi, ne vivi por mangxi. Peti de Petro, por pagi al Pauxlo. Por havi amikon, estu amiko. Por kapti birdon, salu gxian voston. Por konservi sekreton, diru nenion. Por sxafon formangxi, lupo trovas pretekston. Fari rabon kaj sxtelon, por oferi al Dio kandelon.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada